Proszę o podpowiedź.
Pracuję w archiwum zakładowym i piszę nową instrukcje kancelaryjną, posługując się wzorem zamieszczonym na stronie Naczelnej Dyrekcji Archiwów Państwowych.
Jest tam zapisane ".... ponumerowanie stron materiałów archiwalnych .....". Co to oznacza, że numerujemy każdą stronę, czy tylko zapisaną. Jeżeli każdą, to po co numeracja stron, jeżeli może być numeracja kart. Jak jest u Was, co radzicie napisać?
oczywiście paginacja - numerujemy wszystkie strony zapisane...
Pamiętajmy, że poza IK obowiązuje nas również Rozporządzenie MKiDN z 2015 r., a tam już jest precyzyjnie określone
Cytat
ponumerowanie zapisanych stron materiałów archiwalnych aktowych przez naniesienie kolejnego numeru w górnym, prawym rogu strony
Dla jasności zawsze możesz odpowiednio zmodyfikować zapis w projekcie IK, np.:
"ponumerowanie
zapisanych stron materiałów archiwalnych zwykłym miękkim ołówkiem nanosząc numer strony w prawym górnym rogu"