Dzień dobry, cześć :)
Mam pytanie odnośnie pieczątek z różnych zakładów, działów i wydziałów - czy takie, stare lub nieaktualne pieczątki, których chcą się pozbyć wydziały mam przyjmować na stan Archiwum? Nie znalazłam nic na ten temat w IK, więc nie wiem, jak rozwiązać to zagadnienie.
Jaka jest u Was praktyka?
A czy likwidacją starych pieczątek nie powinna zająć się administracja poprzez np. protokół likwidacji. Nie prowadzicie rejestru pieczęi?
własnie powinien być rejestr pieczęci...
Witam,
u mnie w JRWA jest klasa o tytule: "Ewidencja pieczęci i pieczątek oraz ich wzory odciskowe". Co prawda nie przejmowałem jeszcze osobiście tych materiałów ale w jednej teczce jaką mam na stanie w AZ są właśnie protokoły zniszczenia oraz ewidencja gdzie oprócz wzoru, osoby upoważnionej do korzystania jest również rubryka odnośnie zniszczenia :]
Ewidencję i wzory dociskowe pieczątek jak najbardziej należy przyjmować do AZ. Natomiast pieczątek nie. Nie stanowią one dokumentacji.