Dzień dobry,
mam przeprowadzić skontrum dokumentacji w archiwum zakładowym urzędu miasta, w którym pracuję. Jestem na etapie sporządzania zarządzenia odnośnie powołania komisji skontrowej, wiem że zgodnie z instrukcją archiwalną komisja ta ma składać się z co najmniej 2 członków. Nasuwa mi się tu teraz pytanie czy powinnam powołać przewodniczącego i 2 członków, czy wystarczy tylko przewodniczący i członek?
Pozdrawiam :)
Witam,
ja bym powołał komisję trzy osobową. Nie opieram się tutaj na żadnych wytycznych, jednak biorąc pod uwagę sporą ilość pracy oraz temat działalności komisji wydaje się to wskazane.
pozdrawiam
Dziękuję, tak też mam zamiar zrobić. Ponadto kontaktowałam się z moim AP i dowiedziałam się, że najlepiej by było gdyby w składzie komisji były właśnie co najmniej 3 osoby, czyli przewodniczący i 2 członków. Pozdrawiam