Internetowe Forum Archiwalne

Internetowe Forum Archiwalne => Archiwa Zakładowe => Wątek zaczęty przez: uczeń1234 w Maj 09, 2019,

Tytuł: dokumentacja zamówień publicznych
Wiadomość wysłana przez: uczeń1234 w Maj 09, 2019,
Co możemy zaliczyć do dokumentacji zamówień publicznych w Urzędzie Gminy?
Tytuł: Odp: dokumentacja zamówień publicznych
Wiadomość wysłana przez: Danuta J. Samek w Maj 09, 2019,
Dzień dobry, jedyna odpowiedź, której jestem pewna: Jest to dokumentacja, na której pracuje i którą wytwarza komórka merytoryczna zajmująca się w danym urzędzie gminy sprawami zamówień publicznych.  Tam gromadzone są sprawy, o które Pan/Pani pyta. Pozdrawiam. djs
Tytuł: Odp: dokumentacja zamówień publicznych
Wiadomość wysłana przez: Karolina w Maj 09, 2019,
Dzień dobry,

dokumentację postępowania tworzą dokumenty takie jak m.in.: ustalenie szacunkowej wartości zamówienia (np. kosztorysy inwestorskie), wniosek o wszczęcie postępowania, oferty wykonawców (wybrane i odrzucone), ogłoszenia, zapytania o cenę, specyfikacje techniczne warunków zamówienia, protokoły, korespondencja między zamawiającym a wykonawcami itd. Te wszystkie dokumenty powinny mieć kat. B5 o ile umowy  zawarte w wyniku postępowań o zamówienie publiczne komórka zarejestrowała odrębnie. Jeżeli jednak w dokumentacji tej znajdziemy również umowy to teczka otrzymuje oznaczenie B10. Należy pamiętać, że dokumentacji nie wolno rozdzielać, tzn. wyłączać umów z teczek postępowań, jeśli tak narastały w komórce merytorycznej i jeśli były znakowane znakami spraw tych postępowań.

Pozdrawiam