Internetowe Forum Archiwalne

Internetowe Forum Archiwalne => Archiwa Zakładowe => Wątek zaczęty przez: inka w Marzec 25, 2019,

Tytuł: archiwizacja ofert z platformy zakupowej
Wiadomość wysłana przez: inka w Marzec 25, 2019,
Witam,
mam pytanie odnośnie dokumentacji dotyczącej zamówień składanych za pośrednictwem platformy zakupowej. W moim urzędzie miasta obowiązuje system tradycyjny, czy w ogóle możemy posługiwać się taką platformą w celu przyjmowania zamówień? I co z dokumentacją przekazaną tym sposobem? Należy ją drukować? Będę wdzięczna za podzielenie się uwagami
Tytuł: Odp: archiwizacja ofert z platformy zakupowej
Wiadomość wysłana przez: Rovan w Marzec 31, 2019,
Instrukcja Kancelaryjna dla systemu tradycyjnego wprawdzie nie odnosi się do takiego przypadku, omawia jednak postępowanie z dokumentacją przesyłana drogą e-mail oraz przez ePUAP - nakazuje ją drukować.
Tutaj radziłbym postąpić analogicznie.
Ewentualnie mozna rozważyć archiwizację tych danych na informatycznych nośnikach danych, ale moim zdaniem drukowanie będzie bardziej zgodnie duchem IK