Witam,
od niedawna jestem oddelegowana do archiwum zakładowym i jestem "zielona w tej materii":( Dowiedziałam się ostatnio że mam złożyć sprawozdania z działalności archiwum a nie wiem jak to ma w ogóle wyglądać. Czy mogę liczyć na pomoc i przesłanie wzoru takiego sprawozdania, jak ma to wyglądać..... Z góry dziękuję za pomoc.
Sprawozdanie będzie się składało dwóch części, statystycznej i opisowej. W pierwszej części należy podać informacje o ilości dokumentacji, z podziałem na kategorię A i B dla poszczególnych komórek organizacyjnych, ilość dokumentacji wybrakowanej, ilość udostępnionej. W części opisowej należy skupić się na współpracy z poszczególnymi komórkami organizacyjnymi. Należy także przedstawić plan zadań na dany rok.
Przykładowy formularz sprawozdania:
https://www.warszawa.ap.gov.pl/container/publikacje/formularze/formularz%20nr%209.doc (https://www.warszawa.ap.gov.pl/container/publikacje/formularze/formularz%20nr%209.doc)