Cześć, czy ma ktoś pomysł na bezbolesne przejście przez archiwizacje dokumentacji likwidowanych właśnie gimnazjów? W ich miejsce powstała właśnie szkoła podstawowa. Czy konieczna będzie nowa IK, RWA i IA? Może dysponujecie gotowcami?
Pozdrawiam
Tak szczerze to czekałem kiedy pojawi się ten temat. :) Wiadomo, że wraz z reformą edukacji i likwidacją gimnazjów powstanie problem związany z przejęciem dokumentacji.
Według mnie dokumentację likwidowanych gimnazjów powinien przejąć organ zarządzający, tj. Gmina. To jest skomplikowane. Trzeba się zastanowić, czy powstająca w miejsce gimnazjum szkoła podstawowa jest następca prawnym i sukcesorem dokumentacji.
Odnośnie IK. RWA, IA wydaje mi się, że nie trzeba nic zmieniać. Trzeba tylko wysłać do akceptacji pod szyldem nowej jednostki organizacyjnej.
Mam Akta osobowe byłego dyrektora zlikwidowanego gimnazjum w AZ gminy. Ta osoba podjęła pracę w nowej szkole, pracodawca domaga się tych akt. Jaka jest procedura wydania akt?
Odsyłam do wątku likwidacja gimnazjów a przejęcie akt w tym dziale.