Internetowe Forum Archiwalne

Internetowe Forum Archiwalne => Archiwa Zakładowe => Wątek zaczęty przez: PatMaj w Luty 03, 2017,

Tytuł: reklamacje - skargi
Wiadomość wysłana przez: PatMaj w Luty 03, 2017,
Czy uważacie, że klasyfikowanie reklamacji klientów względem jednostki w klasie "Skargi i wnioski załatwiane bezpośrednio" jest prawidłowe? Jeśli nie, to jakieś propozycje?
Tytuł: Odp: reklamacje - skargi
Wiadomość wysłana przez: muniekdm w Luty 03, 2017,
Nie bardzo pasuje. Powinno być jakieś hasło dotyczące reklamacji.
Tytuł: Odp: reklamacje - skargi
Wiadomość wysłana przez: Ewap w Luty 06, 2017,
Prośba o informację o jakie "reklamacje względem jednostki" chodzi? Może co to za jednostka i jakiej jej aktywności reklamacja dotyczy? Może to tak nazwał klient, a jest to po prostu skarga?
Tytuł: Odp: reklamacje - skargi
Wiadomość wysłana przez: PatMaj w Luty 09, 2017,
Samorządowa spółka kolejowa - reklamacje typu "opóźnienie pociągu, proszę o zwrot wartości biletu".
Tytuł: Odp: reklamacje - skargi
Wiadomość wysłana przez: Ewap w Luty 09, 2017,
Jeżeli jest tak, jak piszesz, to jest to zdecydowanie dokumentacja, która powinna być ujęta w odrębnej klasie JRWA i to w części JRWA, którą nazywamy klasami merytorycznymi (4 i dalej).
Bardzo dziwne, że tego nie ma w JRWA. Czy JRWA było na pewno uzgodnione z archiwum państwowym? Takie kwestie powinno ono wyłapać. To jedna z podstawowych kwestii do badania przy uzgadnianiu JRWA, tj. czy obejmuje dokumentację dot. całości działalności danego podmiotu.
Proponuję dodać klasę na reklamacje i uzgodnić zmianę z AP.