Internetowe Forum Archiwalne

Internetowe Forum Archiwalne => Archiwa Zakładowe => Wątek zaczęty przez: krzysiekp w Sierpień 11, 2016,

Tytuł: Komunikacja elektroniczna w PZP
Wiadomość wysłana przez: krzysiekp w Sierpień 11, 2016,
Witam
Ostatnia nowelizacja UPZP wprowadza możliwo
Tytuł: Odp: Komunikacja elektroniczna w PZP
Wiadomość wysłana przez: krzysiekp w Sierpień 11, 2016,
Witam
Ostatnia nowelizacja UPZP wprowadza obowiązek komunikacji elektronicznej miedzy  zamawiającym a wykonawcami zwłaszcza w kwestii składania ofert , wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu oraz składanie ofert.
W jaki sposób spełnić powyższy wymóg kiedy w instytucji podstawowym systemem dokumentowania  spraw jest system tradycyjny a dodatkowo przepisy UPZP nie obejmują całej dokumentacji powstającej podczas prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego
Tytuł: Odp: Komunikacja elektroniczna w PZP
Wiadomość wysłana przez: jacek_k w Sierpień 12, 2016,
Cytat: krzysiekp w Sierpień 11, 2016,
Witam
Ostatnia nowelizacja UPZP wprowadza obowiązek komunikacji elektronicznej miedzy  zamawiającym a wykonawcami zwłaszcza w kwestii składania ofert , wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu oraz składanie ofert.
W jaki sposób spełnić powyższy wymóg kiedy w instytucji podstawowym systemem dokumentowania  spraw jest system tradycyjny a dodatkowo przepisy UPZP nie obejmują całej dokumentacji powstającej podczas prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego
Sposób komunikowania nie jest równoznaczny ze sposobem dokumentowania. W skrócie: drukujemy...
Tytuł: Odp: Komunikacja elektroniczna w PZP
Wiadomość wysłana przez: MarcinP w Sierpień 13, 2016,
Tak, drukujemy. Czyli postępujemy tak samo, jak np. przy wysyłaniu sprawozdań drogą elektroniczną. Poza tym składania elektronicznych ofert w zamówieniach wejdzie w życie dopiero za ponad dwa lata (październik 2018 r. - u większości zamawiających).