Internetowe Forum Archiwalne

Internetowe Forum Archiwalne => Archiwa Zakładowe => Wątek zaczęty przez: brady w Kwiecień 22, 2016,

Tytuł: działalność gopspodarcza i podatki
Wiadomość wysłana przez: brady w Kwiecień 22, 2016,
Witajcie, od razu proszę o wyrozumiałość bo wiem ,że to co mnie sprawia problem dla większości jest oczywiste.
Mam pomóc w przygotowaniu spisów zdawczo odbiorczych dla dokumentacji dotyczącej działalności gospodarczej i podatków.
Jeśli chodzi o działalność gospodarczą to mam dokumentację z lat mniej więcej od 1987 do 2011. na części widnieje znak 6410, na młodszych 7330 - obie mają mieć kat. A .Czy na spisach mają to ująć też z takim podziałem ? Co z tą bardzo starą dokumentacją sprzed 1990 r?
Taki sam problem mam z podatkami -są same zwrotki - gdyż nie drukowano drugiego egz. nakazu płatniczego- 3110- podatek od nieruchomości, 3111 podatek leśny  z kat. B5- do 2011, a od 2011 3120 od nieruchomości, 3121 leśny Z KAT. B10. Czy powinni spisać dokumentację sprzed 2011 z obowiązującymi wtedy symbolami i kategorią B5 czy już z tymi nowymi i kat. B10??? No i oczywiście nazwa referatu zmieniała się w międzyczasie kilka razy :(
Tytuł: Odp: działalność gopspodarcza i podatki
Wiadomość wysłana przez: stany w Kwiecień 25, 2016,
         Każdą teczkę niezależnie od kat. pakujemy wg. znaków jakie były nadane i tak też sporządzamy spisy, bez znaczenia stara  czy nowa. Jeżeli obowiązuje twoją jednostkę rozporz. z 2011r.,  to wszystkie teczki sprzed 2011 kwalifikujesz wg. nowego RWA. Na teczkach piszesz  nazwę referatu który wytworzył akta, a  w spisie oprócz nazwy kom.przekazującej podajesz nazwę wytwórcy dokumentów.
Tytuł: Odp: działalność gopspodarcza i podatki
Wiadomość wysłana przez: brady w Sierpień 08, 2016,
A co zrobić z dokumentacją sprzed 1990 roku kiedy Urzędy Gmin były toap?
Wiem, że to osobny zespół, ale do tej pory dokumenty sprzed 1990 leżą na osobnej "kupie" w ogóle nie ewidencjonowane.
Bo spisów zd-odb również robionych  w wyniku porządkowania AZ nie mogę ewidencjonować w aktualnym wykazie spisów zd-odb.
Mam założyć nowy wykaz spisów z adnotacją, że dotyczy Urzędu Gminy jako Terenowego organu administracji państwowej i  tak rejestrować  tę starą dokumentację?
Co z sygnaturami archiwalnymi - dodać jakieś symbole literowe, żeby się nie powtarzały z obecnymi?
Nigdy nie miałam do czynienia z osobnym zespołem więc dla mnie to czarna magia! :(
Tytuł: Odp: działalność gopspodarcza i podatki
Wiadomość wysłana przez: Bolek w Sierpień 08, 2016,
A dlaczego nie możesz tych spisów dotyczących TOAP ująć w aktualnym wykazie spisów zdawczo-odbiorczych prowadzonych dla urzędu? Przecież w wykazie masz podane która komórka akta zdaje (w tym przypadku AZ bo robisz ewidencje) i czyja dokumentacja jest zdawana.
Czyżby miejscowe AP miało takie życzenia aby TOAP zewidencjonować całkiem osobno?
Tytuł: Odp: działalność gopspodarcza i podatki
Wiadomość wysłana przez: brady w Sierpień 22, 2016,
Przyjmuję jak leci - okazało się, jak już dokumenty dotarły w całości, że są prowadzone od 89' bez przerejestrowywania nawet do do 2011.