Umowy zawierane z sołtysami-są zawierane na stanowisku, obsługa sołtysów itd. jeden oryginał wraz z oświadczeniem trafia potem na stanowisko -płace. W płacach jest to kat.B50. Pracownik w obsłudze sołtysów nadal posiada umowy z sołtysami /oryginały/ale z kopią zaświadczenia, i tu pojawia się pytanie: w płacach kat.B50 te same umowy w obsłudze również kat.B50? W pewnym momencie z dwóch stanowisk trafia do archiwum takie same teczki z tym, ze w jednej będzie oryginał zaświadczenia, a w drugiej kopia.
???
Pierwszy zestaw (oryginał umowy + oryginał zaświadczenia) - B50
Drugi zestaw - wtórnik - BC - oczywiście jeśli archiwista jest w stanie stwierdzić, że ma już na stanie az zestaw pierwszy). Jeśli obydwie komórki przekazują dokumentację w różnym czasie wstrzymałbym się z wybrakowaniem zestawu 1 do czasu otrzymania zestawu 2 (czasem coś może zaginąć w k.o.).
Generalnie należy dążyć do tego aby w az był przechowywany tylko jeden egzemplarz każdego dokumentu.
Tak tez myślałam i tak zrobię! :) Dzięki
Cytat: Rovan w Styczeń 21, 2016,
wstrzymałbym się z wybrakowaniem zestawu 1 do czasu otrzymania zestawu 2
Oczywiście miało być "wstrzymałbym się z wybrakowaniem zestawu
2 do czasu otrzymania zestawu
1