Internetowe Forum Archiwalne

Internetowe Forum Archiwalne => Archiwa Zakładowe => Wątek zaczęty przez: kairos w Kwiecień 20, 2015,

Tytuł: jeden pracownik, dwa etaty i instrukcja kancelaryjna
Wiadomość wysłana przez: kairos w Kwiecień 20, 2015,
Witajcie Forumowicze,

mam dla Was zagwozdkę. Mam grupę pracowników, którzy mają dzielony etat na dwie firmy. W Spółce "A" jest wprowadzona Instrukcja Kancelaryjna i Spółka "B"  także chce wprowadzić swoją IK. I w związku z tym mam pytanie, czy Spółka "B" może stworzyć inną IK niż w Spółce "A"? Żeby nie wyszła sytuacja, że pracowników obowiązują dwie różne IK?
A jeżeli nie może tak być to jak to rozwiązać?


Sebastian
Tytuł: Odp: jeden pracownik, dwa etaty i instrukcja kancelaryjna
Wiadomość wysłana przez: metricisRegninotarii w Kwiecień 21, 2015,
Troszkę za dużo tutaj filozofowania jak na moje oko - jeśli podlegacie pod nadzór AP/inny państwowy nadzór to i tak o tym ostatecznie zadecyduje AP, jeśli zaś firma prywatna to właściciel/szefostwo może wprowadzić osobną instrukcję kancelaryjną dla każdego pracownika, jeśli uzna to za stosowne  :D i nic nikomu do tego.