Witajcie Forumowicze,
mam dla Was zagwozdkę. Mam grupę pracowników, którzy mają dzielony etat na dwie firmy. W Spółce "A" jest wprowadzona Instrukcja Kancelaryjna i Spółka "B" także chce wprowadzić swoją IK. I w związku z tym mam pytanie, czy Spółka "B" może stworzyć inną IK niż w Spółce "A"? Żeby nie wyszła sytuacja, że pracowników obowiązują dwie różne IK?
A jeżeli nie może tak być to jak to rozwiązać?
- Spółka B musi dostosować IK do Spółki A?
- W IK Spółki A można zawrzeć wyłączenie dla grupy pracowników, którzy mają łączony etat?
- inne
Sebastian
Troszkę za dużo tutaj filozofowania jak na moje oko - jeśli podlegacie pod nadzór AP/inny państwowy nadzór to i tak o tym ostatecznie zadecyduje AP, jeśli zaś firma prywatna to właściciel/szefostwo może wprowadzić osobną instrukcję kancelaryjną dla każdego pracownika, jeśli uzna to za stosowne :D i nic nikomu do tego.