W pierwszym kwartale tego roku brakujemy dokumentację księgową z 2000 r? :oops:
tak w 2006 roku możemy brakować dokumentację księgową z 2000r., ale już podatkową z 2000r. dopiero w 2007r. z uwagi na "tzw. rok podatkowy", kończący się inaczej niż rok kalendarzowy.
hmmm, czy aby na pewno? jest zdaje się jeszcze coś takiego jak rok obrotowy ...
... rok obrotowy też może nie pokrywać się z kalendarzowym, stąd zawsze bajbezpieczniej jest brakować dok. księgową po 6 latach.
J.
Cytat: "Edyta"tak w 2006 roku możemy brakować dokumentację księgową z 2000r., ale już podatkową z 2000r. dopiero w 2007r. z uwagi na "tzw. rok podatkowy", kończący się inaczej niż rok kalendarzowy.
Rozumiem ,że faktury,noty to dokumentacja podatkowa.
Co mieści się w ramach dokumentacji księgowej,a nie jest dokumentacją podatkową?
faktury i noty do dokumentacja księgowa, ale na to samo wychodzi, bo chodzi o przechowywanie ze względów podatkowych.
To trzebaby chyba zapytać jakiegoś księgowego.
Dokumentacja podatkowa i księgowa są w wykazie w różnych miejscach. Dokumentacja księgowa może nie wiązać się z podatkani, np. faktury i rachunki za zakupione towary, poza tym księgi rachunkowe itp.
A zresztą i tak komórki finansowe, najczęściej nie chcą niszczyć tych papierów nawet po upływie 6 lat......
faktury i rachunki jak najbardziej wiążą się z podatkami :) podobnie księgi rachunkowe
CytatA zresztą i tak komórki finansowe, najczęściej nie chcą niszczyć tych papierów nawet po upływie 6 lat......
zważywszy na to jak działa u nas administracja skrabowa to nie dziwię się :)