Internetowe Forum Archiwalne

Internetowe Forum Archiwalne => Archiwa Zakładowe => Wątek zaczęty przez: Klementyna w Luty 05, 2014,

Tytuł: kat. archiwalna dowodów wpłat pod. od nieruchomości
Wiadomość wysłana przez: Klementyna w Luty 05, 2014,
witam
proszę mi powiedzieć czy dowody wpłat podatku od nieruchomości należy kwalifikować do kat B10 jak akta wymiarowe, czy B5 jak dowody księgowe ?
Pozdrawiam :)
Tytuł: Odp: kat. archiwalna dowodów wpłat pod. od nieruchomości
Wiadomość wysłana przez: szerka w Luty 05, 2014,
Cytat: Klementyna w Luty 05, 2014,
witam
proszę mi powiedzieć czy dowody wpłat podatku od nieruchomości należy kwalifikować do kat B10 jak akta wymiarowe, czy B5 jak dowody księgowe ?
Pozdrawiam :)
a jaki to urząd - państwowy, samorząd ?
Tytuł: Odp: kat. archiwalna dowodów wpłat pod. od nieruchomości
Wiadomość wysłana przez: Klementyna w Luty 05, 2014,
Urząd Miasta
:)
przechowuję je zawsze dłużej, na wypadek gdyby ktoś potrzebował jako dowód w sprawach np. o zasiedzenie, ale tak naprawdę, chyba nigdy (przez 20 lat) żadnych nie udostępniałam. W wydziale zajmującym się podatkami nie wydają zaświadczeń o płaceniu podatku dłuższych niż 5 lat, więc przechowywanie i moja ostrożność stała się bezzasadna, a miejsca coraz mniej :)
Tytuł: Odp: kat. archiwalna dowodów wpłat pod. od nieruchomości
Wiadomość wysłana przez: szerka w Luty 05, 2014,
Cytat: Klementyna w Luty 05, 2014,
Urząd Miasta
:)
przechowuję je zawsze dłużej, na wypadek gdyby ktoś potrzebował jako dowód w sprawach np. o zasiedzenie, ale tak naprawdę, chyba nigdy (przez 20 lat) żadnych nie udostępniałam. W wydziale zajmującym się podatkami nie wydają zaświadczeń o płaceniu podatku dłuższych niż 5 lat, więc przechowywanie i moja ostrożność stała się bezzasadna, a miejsca coraz mniej :)

Klementynko
Śmiało możesz przyjąć 5 lat jako 3220 z rwa. A gdybyś już tak bardzo chciała, to zrób sobie rejestr w excelu. Rejestr zostaw a dowody do zniszczenia po 5 latach.
pozdr
Tytuł: Odp: kat. archiwalna dowodów wpłat pod. od nieruchomości
Wiadomość wysłana przez: Klementyna w Luty 07, 2014,
Cytat: szerka w Luty 05, 2014,
Cytat: Klementyna w Luty 05, 2014,
Urząd Miasta
:)
przechowuję je zawsze dłużej, na wypadek gdyby ktoś potrzebował jako dowód w sprawach np. o zasiedzenie, ale tak naprawdę, chyba nigdy (przez 20 lat) żadnych nie udostępniałam. W wydziale zajmującym się podatkami nie wydają zaświadczeń o płaceniu podatku dłuższych niż 5 lat, więc przechowywanie i moja ostrożność stała się bezzasadna, a miejsca coraz mniej :)

Klementynko
Śmiało możesz przyjąć 5 lat jako 3220 z rwa. A gdybyś już tak bardzo chciała, to zrób sobie rejestr w excelu. Rejestr zostaw a dowody do zniszczenia po 5 latach.
pozdr
Dziękuję za odpowiedź :) już "zarządziłam"
pozdrawiam