Internetowe Forum Archiwalne

Internetowe Forum Archiwalne => Archiwa Zakładowe => Wątek zaczęty przez: inka w Lipiec 31, 2013,

Tytuł: sprawozdania budżetowe - jaka komórka
Wiadomość wysłana przez: inka w Lipiec 31, 2013,
Witam, mam problem związany z oznaczeniem komórki organizacyjnej. Skarbnik chce zdać sprawozdania roczne burmistrza z wykonania budżetu gminy - jest to kat. A. Sprawozdanie składa i podpisuje burmistrz, a wiadomo, że jest napisany przez skarbnika. Jaką komórkę organizacyjną wpisać na teczkach ???
Tytuł: Odp: sprawozdania budżetowe - jaka komórka
Wiadomość wysłana przez: MarcinP w Lipiec 31, 2013,
Wpisać komórkę merytoryczną, która odpowiada za sporządzanie sprawozdań.
Tytuł: Odp: sprawozdania budżetowe - jaka komórka
Wiadomość wysłana przez: inka w Lipiec 31, 2013,
dziękuję za szybką odpowiedź :)
Tytuł: Odp: sprawozdania budżetowe - jaka komórka
Wiadomość wysłana przez: kalon w Wrzesień 18, 2013,
A jak są oddawane te sprawozdania? Chodzi mi o grubość i paginacje?
Tytuł: Odp: sprawozdania budżetowe - jaka komórka
Wiadomość wysłana przez: Rovan w Wrzesień 18, 2013,
A jak mają być? :) Do 5cm i paginacja każdej zapisanej strony.
Tytuł: Odp: sprawozdania budżetowe - jaka komórka
Wiadomość wysłana przez: kalon w Wrzesień 23, 2013,
No u mnie nie tak :-[ :'(
Tytuł: Odp: sprawozdania budżetowe - jaka komórka
Wiadomość wysłana przez: Rovan w Wrzesień 23, 2013,
Pytanie mma dotyczyło sprawozdań w urzędzie gminy, więc podałem zasady zgodne z IK i IA z rozp PRM z 18.01.2011.