Internetowe Forum Archiwalne

Internetowe Forum Archiwalne => Archiwa Zakładowe => Wątek zaczęty przez: to/die/for w Lipiec 25, 2013,

Tytuł: Sekretariat - dzienniki korespondencji
Wiadomość wysłana przez: to/die/for w Lipiec 25, 2013,
jak w temacie - co zrobić z dziennikami korespondencji. To po prostu zeszyt formatu A4 z rejestrowaną korespondencją przychodzącą. Zostało to zdane do archiwum ale w jrwa, nie ma takiej pozycji. A przynajmniej nie udało mi się, ani osobie która to zdawała, niczego na ten temat znaleźć 
Tytuł: Odp: Sekretariat - dzienniki korespondencji
Wiadomość wysłana przez: MarcinP w Lipiec 26, 2013,
To dziwne, że nie udało się znaleźć... zwykle hasłem są: Rejestry kancelaryjne, rzeczowe.  W moim jrwa hasłem jest Urządzenia do rejestracji i monitorowania obiegu przesyłek i pism, kat. B5.
Tytuł: Odp: Sekretariat - dzienniki korespondencji
Wiadomość wysłana przez: muniekdm w Lipiec 26, 2013,
No właśnie powinno być w każdym RWA. U mnie to występuje pod hasłem dzienniki spraw, korespondencji, spisy spraw, rejestry i ma kat. B-50.
Tytuł: Odp: Sekretariat - dzienniki korespondencji
Wiadomość wysłana przez: MarcinP w Lipiec 26, 2013,
Czyli hasło jest... ale ktoś miał poczucie humoru, jak ustanawiał taką kategorię...
Tytuł: Odp: Sekretariat - dzienniki korespondencji
Wiadomość wysłana przez: to/die/for w Lipiec 26, 2013,
już znalazłem "Środki ewidencji i kontroli obiegu dokumentów" B5 a w uwagach jest wyszczególnienie - dzienniki korespondencji. Wcześniej nie znalazłem bo miałem do dyspozycji tylko wydrukowany wykaz akt. Czyli bez funkcji edycja-> znajdź ;D
w dodatku zasugerowałem się tym, że osoba która to zdawała i osoba odpowiedzialna za archiwum także nie wiedziały pod co podpiąć dzienniki.
Tytuł: Odp: Sekretariat - dzienniki korespondencji
Wiadomość wysłana przez: muniekdm w Lipiec 28, 2013,
MarcinieP u nas w sądach zawsze taka kategoria była na dzienniki korespondencji, w których referent rejestrował wszystkie pisma wpływające do danej komórki organizacyjnej. Dzisiaj mamy spisy spraw, które zgodnie z przepisami przez 15 lat powinny być przechowywane w ko, a potem przekazane do az. A jaką kategorię mają spisy spraw np. w urzędach gminy?
Tytuł: Odp: Sekretariat - dzienniki korespondencji
Wiadomość wysłana przez: Rovan w Lipiec 28, 2013,
Spis spraw jako środek ewidencji dołączony bezpośrednio do akt spraw w teczce rzeczowej jest przechowywany tak długo jak dokumentacja, której dotyczy.