jak w temacie - co zrobić z dziennikami korespondencji. To po prostu zeszyt formatu A4 z rejestrowaną korespondencją przychodzącą. Zostało to zdane do archiwum ale w jrwa, nie ma takiej pozycji. A przynajmniej nie udało mi się, ani osobie która to zdawała, niczego na ten temat znaleźć
To dziwne, że nie udało się znaleźć... zwykle hasłem są: Rejestry kancelaryjne, rzeczowe. W moim jrwa hasłem jest Urządzenia do rejestracji i monitorowania obiegu przesyłek i pism, kat. B5.
No właśnie powinno być w każdym RWA. U mnie to występuje pod hasłem dzienniki spraw, korespondencji, spisy spraw, rejestry i ma kat. B-50.
Czyli hasło jest... ale ktoś miał poczucie humoru, jak ustanawiał taką kategorię...
już znalazłem "Środki ewidencji i kontroli obiegu dokumentów" B5 a w uwagach jest wyszczególnienie - dzienniki korespondencji. Wcześniej nie znalazłem bo miałem do dyspozycji tylko wydrukowany wykaz akt. Czyli bez funkcji edycja-> znajdź ;D
w dodatku zasugerowałem się tym, że osoba która to zdawała i osoba odpowiedzialna za archiwum także nie wiedziały pod co podpiąć dzienniki.
MarcinieP u nas w sądach zawsze taka kategoria była na dzienniki korespondencji, w których referent rejestrował wszystkie pisma wpływające do danej komórki organizacyjnej. Dzisiaj mamy spisy spraw, które zgodnie z przepisami przez 15 lat powinny być przechowywane w ko, a potem przekazane do az. A jaką kategorię mają spisy spraw np. w urzędach gminy?
Spis spraw jako środek ewidencji dołączony bezpośrednio do akt spraw w teczce rzeczowej jest przechowywany tak długo jak dokumentacja, której dotyczy.