Witam, mam pytanie dotyczące przyjęcia dokumentacji. W poprzednich latach zdarzyła się reorganizacja, w wyniku której połączono dwa wydziały w jeden. Sprawy zakończone nie zostały wtedy przekazane do a.z., ma to nastąpić dopiero teraz. Czy można przyjąć na jednym spisie zd-od dokumentację wytworzoną przez te zlikwidowane wydziały czy każdy osobno? ??? Zdaje je oczywiście komórka, która powstała w wyniku ich połączenia.
Jak rozumiem sprawy, których dokumentacja ma trafić do AZ powstały (i zostały zakończone) w czasie, gdy funkcjonowały 2 odrębne komórki?
W takim razie akta powinny zostac przekazane na 2 osobnych spisach z/o. W kol. 2 spisu (znak teczki) nalezy podać symbol k.o. jaki obowiazywał w momencie powstawania dokumentacji.
Dzięki za szybką odpowiedź. Tak, dotyczy to spraw zakończonych w czasie, gdy funkcjonowały 2 odrębne komórki. Niezakończone sprawy zostały przerejestrowane.
U nas wpisujemy jeszcze pod pieczęcią nazwy komórki przekazującej - za wydział .. i tu wpisujemy pełną nazwę komórki,która wytworzyła akta.
też tak zrobię :)