Witam
pracuję w strefie MON gdzie istnieją odrębne przepisy ale chciałbym wiedzieć jak w cywilnej instytucji porządkuje się teczki z dokumentami kat. B...
Jakie czynności należy wykonać przy porządkowaniu wewnętrznym i jakie są różnice w stosunku do porządkowania m.a.
U mnie jest tak, że nie numeruje się stron, nie wyciąga zszywek (ale spinacze już tak), można nie przekładać spraw.
tzn. jak jest dokumentacja w sprawie ułożona nie chronologicznie to tak zostawiasz, czy na opisie teczki podajesz daty skrajne? Jak z opisem TAP tzn. daty nawiązania i rozwiązania stosunku pracy są datami dziennymi czy tylko rocznymi.
Tak - teczki B-5 pozwalam zostawić nieuporządkowane, no chyba że ewidentnie widać, że np. dokumenty są do góry nogami poukładane, co się niestety zdarza :/ Daty nawiązania i zakończenia stosunku pracy są datami dziennymi.
W kat. do B10 , nie musimy układać chronologicznie spraw , pism w sprawie, nie usuwamy metalowych rzeczy , duplikatów pism, nie numerujemy stron.
Dopiero powyżej B10 robimy jak A :-)
Powyżej B10, nie całkowicie jak kat. A