Proszę o pomoc w takiej sprawie, otóż w naszym zakładzie powołano kilka komisji (między innymi ZFŚS), których członkami oraz przewodniczącymi są szeregowi pracownicy instytucji, z dwóch k.o. Żadna z tych komórek nie ma kierownika, a pracownicy podlegają bezpośrednio pod dyrektora.
Jak zaklasyfikować dokumentację wytworzoną przez te komisje i która z komórek powinna przekazać ją do az ?
Na dziś wygląda to tak, że przewodniczący komisji ZFŚŚ, jest pracownikiem k.o.promocja i marketing, dokumentację z posiedzeń komisji (protokoły, przyznane świadczenia) przechowuje u siebie i ze swojej k.o. chce zdać te dokument.
a może ktoś napisze jak to w jego zakładzie się odbywa?
U mnie dokumentację posiedzeń komisji przechowuje i zdaje do az ta komórka, której pracownik przewodzi pracom komisji.
Dokumentację z obrad komisji rejestruje się w klasie odpowiedniej dla komisji w ramach klasy nadrzędnej 00 (dokładny symbol klasyfikacyjny i tytuł klasy końcowej może się różnić w poszczególnych JRWA).
dziękuję :)
rejestruje się w klasie odpowiedniej dla komisji w ramach klasy nadrzędnej 00
- niestety mój JRWA nie ma w klasie nadrzędnej "Komisji", są- Narady pracownicze, Kolegium Dyrektora oraz Rady