Dzień dobry,
postanowiłam napisać z prośbą o pomoc. Obecnie przygotowuję akta z komórek organizacyjnych do archiwum zakładowego. Niestety w trakcie remontu, który miał miejsce w mojej instytucji zostały odnalezione teczki, których numery z wykazu akt zgadzają się z numerami z wykazu, który używany był 10 lat temu. W obecnym nie ma nawet takiej klasy. Pytanie teraz czy zostawić to w takim stanie i tak oddać do archiwum czy należy spróbować ujednolicić to z obecnym wykazem akt?
Będę wdzięczna za wszelkie odpowiedzi :)
W znalezionych teczkach pozostają znaki takie, jakie były nadane zgodnie ze starym wykazem. U mnie często oddajemy różne "starocie" do ap posiadające stare znaki, ale zgodne z obowiązującym kiedyś wykazem akt i wszystko jest ok :)
Jeżeli klasyfikacja była prawidłowa, to zrobić tak jak radzi marcia. Jeśli natomiast dokumenty były błędnie klasyfikowane, bądź pochodzą z lat, kiedy obowiązywał zmieniony JRWA, a symbole klasyfikacyjne nadawano z poprzedniego, sprawdziłbym, czy nie nastąpiła zmiana kwalifikacji.
Dziękuję bardzo za odpowiedź :)
Klasyfikacja jest prawidłowa, więc zrobię tak jak radzicie i jak dobrze pójdzie jutro już uda mi się to przekazać do archiwum.