Internetowe Forum Archiwalne

Internetowe Forum Archiwalne => Archiwa Zakładowe => Wątek zaczęty przez: Archivarius85 w Marzec 26, 2012,

Tytuł: Powołnie komisji do brakowania
Wiadomość wysłana przez: Archivarius85 w Marzec 26, 2012,
witam!! jak w swoich miejscach pracy powołujecie komisje do brakowania? Czy jest to pismo do dyrektora firmy/urzędu?? pozdrawiam..
Tytuł: Odp: Powołnie komisji do brakowania
Wiadomość wysłana przez: Rovan w Marzec 27, 2012,
U mnie w sposób następujący:
1. Pismo do dyrektora (prośba o powołanie komisji)
2. Dyrektor akceptuje i wydaje działowi prawnemu dyspozycję przygotowania tekstu odpowiedniego polecenia służbowego (de facto ja je przygotowuję, prawnicy tylko sprawdzają i podsuwają dyrektorowi do podpisu)
3. Gotowe polecenie służbowe jest rozsyłane do k.o.
Tytuł: Odp: Powołnie komisji do brakowania
Wiadomość wysłana przez: EwelinaP w Marzec 27, 2012,
Powołanie komisji w moim urzędzie następuje na mocy zarządzenia szefa. W praktyce wygląda to tak, że piszę zarządzenie, które potem sprawdza nasza radczyni. Dalej zarządzenie wędruje do mojej bezpośredniej przełożonej i potem do szefa. On podpisuje e voila! - komisja powołana  :)