Witam!
Mam pytanie do pracowników urzędów (i nie tylko), pod jakimi numerami prowadzicie obecnie rejestry kancelaryjne przesyłek przychodzących i wychodzących? dawne 0812
W moim rozumieniu obecnie odpowiednim numerem jest: 1610 - "Urządzenia do rejestracji i monitorowania obiegu przesyłek i pism" - kat. B5. Chociaż zeszyty korespondencyjne trudno nazywać "urządzeniami", mimo to niniejsza pozycja wydaje się najwłaściwsza...
Witam
Podobne pytanie.
http://www.forum.archiwistyka.pl/viewtopic.php?t=1140
Dzięki za utwierdzenie mnie w moim przekonaniu, choć hasło 1610, jest sformułowane bardzo dziwnie.
Hasło nie jest sformułowane dziwnie, tylko może nieco, hm, powiedzmy starodawnie :)
Wszelkie urządzenie jest to "przedmiot umożliwiający wykonanie określonego procesu" - rejestr jest urządzeniem do rejestracji i monitorowania przesyłek i pism. Tekturowa teczka wiązana jest urządzeniem do przechowywania akt, ołówek jest urządzeniem do paginowania itd., itp. :)
Witam, odkopuję.
Czy pod "1610 - Urządzenia do rejestracji i monitorowania obiegu przesyłek i pism" mieszczą się wydruki nadania przesyłek przez pocztę?
Cytat: jjdtmrc w Październik 26, 2016,
Witam, odkopuję.
Czy pod "1610 - Urządzenia do rejestracji i monitorowania obiegu przesyłek i pism" mieszczą się wydruki nadania przesyłek przez pocztę?
W jakim sensie wydruki nadania? Nadawcze książki pocztowe np. tak,
ale już np. tzw. zwrotki przesyłek za potwierdzeniem odbioru dokłada się do dokumentacji w określonych przypadkach (decyzje- KPA, podatki- Ordynacja podatkowa... itd) i już tam zostają.
Pozostałe przypadki z potwierdzeniem nadania, jeśli jak mowa wyżej przepisy prawa ich nie nakazują, można po zakończeniu sprawy usunąć z dokumentacji- o tym uważam powinien już decydować prowadzący sprawę.