Internetowe Forum Archiwalne

Internetowe Forum Archiwalne => Archiwa Zakładowe => Wątek zaczęty przez: martusia1807 w Styczeń 14, 2010,

Tytuł: Przyjmowanie akt do archiwum zakładowego - gdzie umieśćić ilosć stron?
Wiadomość wysłana przez: martusia1807 w Styczeń 14, 2010,
Gdzie należy umieścić informację o liczbie stron w teczce, zgodnie z ustawą jest to wierzchnia strona teczki, u mnie w pracy zapisuje się je wewnątrz teczki.
Tytuł: Odp: opis teczki
Wiadomość wysłana przez: marcia w Styczeń 14, 2010,
U mnie w pracy praktykuje się zapisywanie liczby stron na spodniej wewnętrznej części teczki.
Tytuł: Odp: opis teczki
Wiadomość wysłana przez: Jarek w Styczeń 14, 2010,
Zgodnie z rozporządzeniem (a nie ustawą) Ministra Kultury w sprawie postępowania z dokumentacją (Dz. U. z 2002 r., Nr 167, poz. 1375) "opisanie materiałów archiwalnych polega na umieszczeniu na wierzchniej stronie każdej teczki (...) liczby stron w teczce.". Natomiast zgodnie np. z instrukcją kancelaryjną dla zespolonej administracji rządowej  (Dz. U. z 1998 r., Nr 161, poz. 1109) przy przekzaywaniu akt do AZ "przez porządkowanie akt rozumie się (...) ponumerowanie stron ołówkiem zwykłym i oznaczenie na zewnętrznej, spodniej stronie okładki liczby stron zawartych w teczce"   :-\ Zatem zdecydowanie na zewnątrz teczki. Najlepiej napisać i na wierzchu, i od spodu  ;D