Czy ktoś z Forumowiczów ma już u siebie w archiwum wprowadzone elektroniczne archiwum? Jak się ono sprawdza? Czy do jego obsługi potrzebny jest dodatkowy pracownik?
Witam, co rozumiesz pod pojęciem elektroniczne archiwum? Informatyczne zarządzanie zasobem archiwalnym, czy też przechowywanie dokumentacji elektronicznej? Bo to drugie to zazwyczaj znajduje się na serwerach, no chyba, że instytucja wdrożyła elektroniczne zarządzanie dokumentacją według sławetnych rozporządzeń mswia z 2006, ale o tym to gdzie indziej można poczytać na forum ;) . pozdrawiam
Chodzi mi o zarządzanie zasobem, czy dużo czasu pochłaniają zajęcia z tym związane itp itd:) Nie znam jeszcze osobiście kogoś, kto by się takim archiwum zajmował i podzielił ze mną swoimi uwagami :/
Poszukaj w necie firm, które sprzedają takie produkty i przejrzyj listę ich klientów zobaczysz kto blisko używa takich systemów. Zadzwonisz, zapytasz jak to działa w praktyce... Na pewno wielu chętnie pomoże. Może nawet pozwolą zobaczyć system u siebie. Często lepiej pogadać z kimś kto używa systemu niż z przedstawicielem firmy bo oni to raczej minusów nie widzą ;).
O ile dobrze rozumiem o co pytasz to moim zdaniem takiej pracy nie ma więcej niż przy zwykłym papierowym systemie. Oczywiście to w dużej mierze zależy od tego czego używasz... W wielu sprawach taki system wręcz upraszcza pracę. Np. zakładając, że komórki przygotowują spisy zdawczo-odbiorcze w wersji elektronicznej i są to spisy poprawne to potem w wielu systemach przygotowanie spisu dokumentacji do brakowania robi się jednym niemal kliknięciem ;). Inne sprawy bardzo różnie... Bardzo dużo zależy od tego jak pracują pracownicy w komórkach organizacyjnych od tego ile masz dopływów itp... Generalnie zadajesz bardzo ogólne pytanie ;)
Dziękuję bardzo za odpowiedź :)