Internetowe Forum Archiwalne

Internetowe Forum Archiwalne => Silva rerum... => Wątek zaczęty przez: Grzegorz Gałęzowski w Listopad 03, 2009,

Tytuł: Porządek na biurku i w komputerze
Wiadomość wysłana przez: Grzegorz Gałęzowski w Listopad 03, 2009,
Według badań PriceWaterhouseCoopers Survey statystyczny pracownik biurowy
gubi 1 na 20 dokumentów, spędza 6 tygodni rocznie na szukaniu dokumentów, tworzy bez potrzeby 19 kopii zapasowych dokumentów rocznie (dotyczy to także dokumentów elektronicznych).

Ciekaw jestem czy można obiektywnie oszacować czy dokumenty są w miarę uporządkowane na biurku?

A co w przypadku dokumentów cyfrowych? Może warto nieco uporządkować swoje miejsce pracy by nie gubić swoich dokumentów

i nie tworzyć zbędnych pozycji?

Nieporządek nie tylko rozprasza, ale dodatkowo powoduje, że tracimy czas na szukanie konkretnych pozycji, potrzebnych nam w danym momencie do pracy. Rozproszone foldery, luźne dokumenty nazwane tak,  że po jakimś czasie nie wiadomo czego tyczyły to kolejne zmarnowane minuty.
Tytuł: Odp: Porządek na biurku i w komputerze
Wiadomość wysłana przez: Robert w Listopad 04, 2009,
Ciekawe... ale zdjęciem mojego "porządku" nie będę się chwalić  ;D Niemniej, nie mam problemu z odszukaniem czegokolwiek na biurku. To mój "porządek" i w nim się odnajduję. Za to dokumenty elektroniczne jak najbardziej w porządku chronologiczno-rzeczowym na dysku rezydują. Kopia zapasowa: bazy danych w odstępach max kwartalnych, reszta w miarę potrzeby i ilości. Akurat mój komputer robi "manualnie" za backup serwera.

P.S. Robiłem porządek na biurku na początku roku  :D i... w efekcie miałem problem z późniejszym odszukaniem konkretnych papierów.