Internetowe Forum Archiwalne

Internetowe Forum Archiwalne => Archiwa Zakładowe => Wątek zaczęty przez: Kofi w Sierpień 19, 2009,

Tytuł: Kategoria archiwalna - inwentaryzacja
Wiadomość wysłana przez: Kofi w Sierpień 19, 2009,
Witam ponownie,
Mam pytanie tym razem odnośnie klasyfikacji dokumentów związanych z inwentaryzacją.
Z przykładowego wykazu akt typowych jakim posługuję się przy brakowaniu( jednostka nie ma własnego )wynika, że kategorię A stanowią dokumenty  z hasła" zestawienia resortowe(zbiorcze)wyników powszechnej inwentaryzacji", spisy i protokoły oraz sprawozdania z przebiegu inwentaryzacji to kat. B5. Pytanie czym jest ta "powszechna inwentaryzacja"-pytam bowiem w archiwum wszystko co związane jest z inwentaryzacją od ok 30 lat do chwili obecnej na teczkach ma napisana kat. A. Brakuję dokumentację kat. B i chciałabym również zrobić trochę miejsca z tymi dokumentami bowiem zajmują go sporo w archiwum, a skoro okres przechowywania części z nich dawno upłynął to nie ma sensu ich trzymać. Czy mogę zmienić kat. jeśli na teczce ze spisami i protokołami remamentowymi pisze kat A a powinno być B5?