Witam. Mam przygotowany spis dokumentacji nierachiwalnej (aktowej) przeznaczonej na makulaturę lub zniszczenie. Są to dokumenty od 1976 do 2003. Protokół oceny dokumentacji niearchiwalnej ma zawierać podstawę prawną w oparciu o którą dokonano oceny dokumentacji i jej brakowania. I tu proszę o podpowiedź czy tak będzie dobrze "Spis sporządzono w oparciu o jednolity wykaz rzeczowy akt dla urzędów terenowych organów administracji państwowej stopnia podstawowego w miastach ogłoszony jako Załącznik Nr 2 do zarządzenia NR 79/76 Wojewody Nowosądeckiego z dnia 3 sierpnia 1976r. , Załącznik do zarządzenia Nr 32 Ministra Szefa Urzędu Rady Ministrów z dnia 22 grudnia 1990 w sprawie ustalenia jednolitego rzeczowego wykazu akt dla urzędów terenowych organów rządowej administracji ogólnej oraz o jednolity rzeczowy wykaz akt dla organów gmin i związków międzygminnych stanowiący załącznik nr 4 do Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 22 grudnia 1999 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej dla organów gmin i związków międzygminnych. "
Tak mi się coś wydaje, że to powinny być dwa spisy a nie jeden - do 1990 roku to toap, a potem samorząd - najlepiej zadzwonić do ap i spytać.
Tak mam trzy spisy tylko pytam się czy mogą być takie akty prawne z lat 1976 czy np 1990 czy tyko obecne 1999 z późniejszymi zmianami
Moim zdaniem tak.