Witam
Czy w jednym spisie zdawco-odbiorczym można ułożyc tytuły jedn.arch. wg. rodzajów (np. dok. finans., dok. szkoleniowa ) i w takich grupach już zachować kolejność chronologiczną czy też bezwględnie należy wszystkie pozycje w spisie ułożyć chronologicznie w jednej całości. Pytam o to dlatego, że często z poszczególnych rodzajów dokumentacji otrzymuję po kilka tylko jednostek i nie wiem czy należy każdorazo tworzyć nowy spis. Oczywiście mówimy o aktach jednej kategorii.
A co masz w swojej instrukcji kancelaryjnej?
Nic w tym akurat względzie nie jest napisane tak więc czy takie rozwiązanie będzie można zastosować?
W znanych mi instrukcjach stoi, że akta przekazuje się do az kompletnymi rocznikami. Ja to interpretuję zawsze tak, że jeśli hurtem dostajemy 2-3 roczniki, to akta są uszeregowane na spisie latami i dopiero w ich obrębie symbolami z jrwa.