Aktualności:

UWAGA:  - Upgrade do wersji 2.1.6 - zakończony... proszę o zgłaszanie ewentualnych błędów tutaj: https://www.ifar.pl/index.php/topic,5154.0.html

Menu główne

Dokumenty przekazywane za inną komórkę organizacyjną

Zaczęty przez Aleks, Październik 28, 2025,

Poprzedni wątek - Następny wątek

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Aleks

Dzień dobry!
Szukałam wątku, ale nie znalazłam - mamy u siebie Specjalistę ds Organizacyjno - Prawnych - on ma zadanie przekazywać dokumentację za Rzeczników dyscyplinarnych. Rozumiem, że przekazując dokumentację do archiwum ma za każdym razem tworzyć osobny spis - jeden ze swoją dokumentacją, inny z cudzą?
Czy tę "cudzą" dokumentację też mamy przechowywać oddzielnie? Każda komórka organizacyjna ma u nas wydzielone oddzielne półki, a zatem w tym przypadku pewnie też musiałabym im wydzielić przestrzeń?


Michał Bąbol

Ja bym spojrzał do schematu organizacyjnego całej jednostki. Tam będą wyszczególnione wszystkie komórki organizacyjne, ale z tego co mówisz, to ci rzecznicy dyscyplinarni stanowią osobną komórkę (stanowisko pracy), więc ich dokumentacja powinna być przekazywana osobno, czyli na oddzielnym spisie. Jeśli macie osobne miejsce na poszczególne komórki, to myślę, że warto to kontynuować i układać akta rzeczników w innym miejscu.
Z pozdrowieniami

Michał Bąbol