Aktualności:

UWAGA:  - Upgrade do wersji 2.1.6 - zakończony... proszę o zgłaszanie ewentualnych błędów tutaj: https://www.ifar.pl/index.php/topic,5154.0.html

Menu główne

postępowanie z dokumentacją szkół

Zaczęty przez mmmm, Lipiec 22, 2025,

Poprzedni wątek - Następny wątek

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

mmmm

Proszę o podzielenie się doświadczeniem jak to wygląda u Was.
Pracuję w gminie gdzie jest utworzony CUW i między innymi obsługiwane są szkoły.
Co się dzieje z dokumentami szkolnymi wytworzonymi w CUW (dowody księgowe, listy płac)?
Czy oddaje się do szkół, czy przechowuje w gminie?
Jeśli oddaje się do szkół to spisem  zdawczo odbiorczym?
Kto podpisuje ten spis? Przekazujący to wójt, kierownik działu finansowego, czy może pracownik który wytworzył dane dokumenty np. kadrowa?
Uprzedzam że w szkole nie ma archiwisty.
Czy gmina może wystąpić do AP o zgodę na brakowanie dokumentacji szkolnej wytworzonej przez CUW?