Aktualności:

UWAGA:  - Upgrade do wersji 2.1.4 - zakończony... proszę o zgłaszanie ewentualnych błędów tutaj: http://www.ifar.pl/index.php/topic,5037.msg32648.html#msg32648

Menu główne

Założyć jeden rejstr czy trzy?

Zaczęty przez MDU, Czerwiec 17, 2025,

Poprzedni wątek - Następny wątek

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

MDU

Jak prawidłowo prowadzić rejestr przekazywania przez Radę Gminy aktów prawa miejscowego do ogłoszenia i badania zgodności z prawem aktów prawa miejscowego (symbol klasyfikacyjny  0711).
Miejscowe akty prawne przekazywane są przez RG do:
1.   Nadzoru prawnego Wojewody
2.   Nadzoru RIO
3.   ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Województwa.
Czy prawidłowym będzie prowadzenie trzech odrębnych rejestrów dla ww. pozycji? Czy też skoro jest to wspólny symbol klasyfikacyjny  możliwym jest prowadzenia jednego wspólnego rejestru?

gtrafalski

Nie pracuję i nigdy nie pracowałem w samorządzie stąd kilka pytań.
1. Czy istnieją przepisy wskazujące jak taki rejestr ma wyglądać? Jeśli tak to zrób tak jak jest w przepisach ;)
2. Jeśli nie, to mamy jakieś pole manewru. Jeżeli potrzebujecie moglibyście wtedy prowadzić jeden rejestr lub trzy. Ja bym chyba prowadził jeden, bo byłoby mi wygodniej (badanie zgodności z prawem i ogłaszanie dotyczy przecież tych samych aktów prawnych). Ale o ile nie ma przeciwskazań legalnych z poziomu przepisów kancelaryjnych nie widzę przeszkód do założenia trzech rejestrów