Aktualności:

Widzę, że część osób może mieć problemy z zalogowaniem/hasłami/zatwierdzeniem konta szczególnie z domen WP, Onet, Interia  - czytamy watek: http://www.ifar.pl/index.php/topic,5043.0.html i potem proszę tej sprawie o kontakt na priv rafal.magrys(na)gmail.com

Menu główne

Uzupełnienie dokumentacji do brakowania - sygnatura archiwalna

Zaczęty przez Archi2025, Kwiecień 03, 2025,

Poprzedni wątek - Następny wątek

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Archi2025

Witam, jestem nowa w pracy i stawiam pierwsze kroki w archiwum. Mam do brakowania dzienniki i zrobiłam spis z natury. W dokumentacji do brakowania, w miejscu przeznaczonym na znak sygnatury, wpisałam "sporządzono ze spisu z natury" oraz numer spisu. Po przesłaniu dokumentu oraz wniosku archiwum państwowe zwróciło się do mnie z prośbą o poprawkę - zasugerowano, aby w tym miejscu wpisać "niestosowano". Dodam, że Jednolity Wykaz Akt funkcjonuje u nas dopiero od 2023r. Czy ktoś może mi wytłumaczyć czy zapis "niestosowano" to standardowa praktyka w takich przypadkach? Czy w uwagach na dokumencie muszę coś pisać? Będę wdzięczna za podpowiedzi.

Rovan

Zależy od AP - niektóre chcą adnotacji "niestosowano", innym wystarczy "spis z natury".
Na dokumentach nie musisz niczego dopisywać.