Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego

Zaczęty przez Archeownia2025, Styczeń 12, 2026,

Poprzedni wątek - Następny wątek

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Archeownia2025

Dzień dobry! Jestem nowym użytkownikiem na forum, jak również jestem osobą początkującą w temacie archiwizacji. Do moich obowiązków w Urzędzie Gminy od niedawna należy ,ogarnięcie' archiwum, które jest w stanie dosyć kiepskim- co jest skutkiem naprawdę wielu lat zaniedbań.  Aktualnie muszę zająć się dokumentacją Regionalnego Programu Operacyjnego 2014-2020 z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego dla osi priorytetowej: Efektywność energetyczna, odnawialne źródła energii i gospodarka dla Działania 1.  Konkretnie chodzi o budowę kolektorów słonecznych i kotłów na biomasę w naszej Gminie. Z tego co się dowiedziałam, to archiwizacją dokumentacji i meteriałów tego programu zajęła się zewnętrzna firma archiwizacyjna. Firma ta sporządziła spisy zdawczo-odbiorcze ze znakiem teczki 04 oraz kategorią archiwalną B10 oraz zapiskiem w rubryce ,,Data zniszczenia": po minięciu okresu przechowywania narzuconego przez umowę rozdzielić według JRWA.  Kolega, który wcześniej zajmował się archiwum narobił mi  bardzo dużo ,bałaganu'. Ale to tematy na oddzielne wątki. Wiele dokumentacji szczególnie takich projektów przyjął i ja muszę to teraz prostować. A niestety jestem osobą bardzo początkującą w tym temacie. Dlatego proszę o wyrozumiałość.  Poszczególne pozycje na spisie  zdawczo- odbiorczym, której zewnętrzna firma archiwizacyjna nadała  znak teczki 04 to: projekty techniczne instalacji etap 1 i 2, etap 2: umowy, wnioski, rezygnacje, studium wykonalności, protokół przekazania, konkurs, strategia rozwoju, wniosek o udział we wdrażaniu planu gospodarki niskoemisyjnej dla gminy, wnioski o płatność, deklaracje zdublowane, protokoły, karty obiegowe, zadłużenie, harmonogram, , wnioski, umowy, deklaracje bez rozpatrzenia, dokumentacja powykonawcza, dokumenty montażowe, audyt energetyczny, audyt powykonaw