Aktualności:

Widzę, że część osób może mieć problemy z zalogowaniem/hasłami/zatwierdzeniem konta szczególnie z domen WP, Onet, Interia  - czytamy watek: http://www.ifar.pl/index.php/topic,5043.0.html i potem proszę tej sprawie o kontakt na priv rafal.magrys(na)gmail.com

Menu główne

Obsługa finansowa programów i projektów - Urzędy Pracy

Zaczęty przez Nadya, Wrzesień 16, 2024,

Poprzedni wątek - Następny wątek

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Nadya

Witam wszystkich,
mam u siebie w jednostce pewną zagwozdkę w księgowości, a mianowicie czy ktoś z Państwa jest mi w stanie doradzić (jestem archiwistą) jaka dokumentacja wchodzi w skład obsługi finansowej programów i projektów? Tak jak nie ma u nas problemów z wnioskowaniem i realizacja tak księgowość nie bardzo jest w stanie stwierdzić jakie konkretnie dokumenty pod to zarchiwizować i czym różnią się np. od dokumentacji dot. realizacji Funduszu Pracy czy EFS. Czy może ktoś z Państwa ma jakieś wytyczne? Wiem, że jako archiwista nie mam obowiązku tego się doszukiwać natomiast chciałabym też w przyszłości uniknąć wydzielania dokumentacji, bo została źle zakwalifikowana :P.  Z góry bardzo dziękuję za wszelkie wskazówki.  :-\