Aktualności:

UWAGA:  - Upgrade do wersji 2.1.4 - zakończony... proszę o zgłaszanie ewentualnych błędów tutaj: http://www.ifar.pl/index.php/topic,5037.msg32648.html#msg32648

Menu główne

Przygotowanie dokumentacji do archiwum

Zaczęty przez msagan, Maj 23, 2023,

Poprzedni wątek - Następny wątek

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

msagan

Dzień dobry wszystkim :) zapewne ktoś za chwilę napisze żebym użyła "szukajki" w celu znalezienia odpowiedzi na swój problem, jednak jeśli ktoś pokusi się o odpowiedź w tym wątku będę bardzo wdzięczna. Przechodząc do meritum - po poprzednikach mam stos dokumentacji dotyczącej zakładania działalności gospodarczej (od lat 90 do dnia dzisiejszego). O ile lata 2012 do teraz nie stanowią problemu, o tyle schody zaczynają się przy dokumentacji wcześniejszej. W teczkach znajduję kilka egzemplarzy decyzji i ciężko stwierdzić, które to oryginał, a które kopia. Jedne posiadają podpisy i pieczęcie osób podpisujących, inne dodatkowo mają pieczęcie urzędu. Teczka opisana jako decyzje o wyrejestrowaniu posiada zaświadczenia o założeniu działalności. Ktoś podpowie jak się w tym odnaleźć?
Pozdrawiam serdecznie