Aktualności:

Widzę, że część osób może mieć problemy z zalogowaniem/hasłami/zatwierdzeniem konta szczególnie z domen WP, Onet, Interia  - czytamy watek: http://www.ifar.pl/index.php/topic,5043.0.html i potem proszę tej sprawie o kontakt na priv rafal.magrys(na)gmail.com

Menu główne

Przygotowanie dokumentacji do archiwum

Zaczęty przez msagan, Maj 23, 2023,

Poprzedni wątek - Następny wątek

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

msagan

Dzień dobry wszystkim :) zapewne ktoś za chwilę napisze żebym użyła "szukajki" w celu znalezienia odpowiedzi na swój problem, jednak jeśli ktoś pokusi się o odpowiedź w tym wątku będę bardzo wdzięczna. Przechodząc do meritum - po poprzednikach mam stos dokumentacji dotyczącej zakładania działalności gospodarczej (od lat 90 do dnia dzisiejszego). O ile lata 2012 do teraz nie stanowią problemu, o tyle schody zaczynają się przy dokumentacji wcześniejszej. W teczkach znajduję kilka egzemplarzy decyzji i ciężko stwierdzić, które to oryginał, a które kopia. Jedne posiadają podpisy i pieczęcie osób podpisujących, inne dodatkowo mają pieczęcie urzędu. Teczka opisana jako decyzje o wyrejestrowaniu posiada zaświadczenia o założeniu działalności. Ktoś podpowie jak się w tym odnaleźć?
Pozdrawiam serdecznie