Sprawozdanie z działalności archiwum

Zaczęty przez milka120109, Luty 26, 2021,

Poprzedni wątek - Następny wątek

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

milka120109

Witam. Pytanie błahe/niebłahe ;). Co wpisujecie w opisie lokalu archiwum zakładowego ?  :) Pozdrawiam

Dory

Liczba magazynów do przechowywania, metraż, usytuowanie w budynku (która kondygnacja? budynek biurowy?), wyposażenie (gaśnice, drabina, termometr, higrometr, regały), instalacje (gazowe, wodociągowe), ewentualnie np. systemy ostrzegania przed pożarem.
Macie instrukcję archiwalną? Tam są szczegóły w rozdziale "Lokal archiwum zakładowego", przynajmniej powinny być.

Danuta J. Samek

Proszę wpisać prawdę. I tak przyjdą z AP i sprawdzą. Pozdrawiam.
Pozdrawiam
Danuta J. Samek

milka120109