Program do zarządzania dokumentacją płacową i osobową.

Zaczęty przez marcia, Październik 31, 2016,

Poprzedni wątek - Następny wątek

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

marcia

Drodzy Forumowicze, może coś mi doradzicie.
Wynikła taka pilna sprawa, że będziemy mieli ok 1200 mb akt płacowych i osobowych po zlikwidowanych zakładach pracy. Część jest zdigitalizowana, część nie. Czy moglibyście wskazać jakiś dobry program/ system do zarządzania taką dokumentacją? Mieliście kiedyś podobną sytuację? Moim zdaniem, najważniejsze jest tu najpierw zdigitalizowanie pozostałej części, ale może to tylko moje zdanie? Od czego najlepiej zacząć? Wiecie może, czy można skorzystać z jakiegoś programu UE, co by zdobyć fundusze na digitalizację lub zakup sprzętu do ww?
Dziękuję bardzo za wszelkie wskazówki :)
Dodam, że nie mamy czytników kodów kreskowych i innych takich wynalazków :)
"Życie jest zbyt krótkie, by było małe." B. Disraeli.