Aktualności:

UWAGA:  - Upgrade do wersji 2.1.4 - zakończony... proszę o zgłaszanie ewentualnych błędów tutaj: http://www.ifar.pl/index.php/topic,5037.msg32648.html#msg32648

Menu główne

archiwizowanie www w urzędzie

Zaczęty przez szerka, Grudzień 16, 2013,

Poprzedni wątek - Następny wątek

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

stany


EwelinaP

Do stany - dyskusja toczyła sie od początku bez sprecyzowania, o co konkretnie chodzi. Dlatego każdy wpisuje tu, jakie ma ogólne doświadczenia w tym temacie. Jesli ktoś chce zaistnieć i nabić sobie punkty, to może dodawać posty po jednym zdaniu w krótkim odstępie czasu  ;) O ile sie nie mylę, to chodzi w tym wątku o burzę mózgów i wymianę doświadczeń. No chyba, że się mylę... Ale mniejsza o to  :P
Szerka, jak już pisałam wyżej, zarówno informatyk u mnie w urzędzie, jak i ja osobiście uważamy, że ten drugi numer, 0344 jest bardziej na miejscu. Pozostaje Ci przekonać Twojego informatyka, by od nowego roku założył taką teczkę.
Ah, no i 0344 (z rwa dla administracji rządowej), to oczywiście kategoria A

szerka

Przyjmuję do stosowania, wiadomości umieszczane na www urzędu administracji państwowej będą klasyfikowane do  0344 Materiały do serwisu internetowego i wieczyście przechowywane.
szerka