Aktualności:

Widzę, że część osób może mieć problemy z zalogowaniem/hasłami/zatwierdzeniem konta szczególnie z domen WP, Onet, Interia  - czytamy watek: http://www.ifar.pl/index.php/topic,5043.0.html i potem proszę tej sprawie o kontakt na priv rafal.magrys(na)gmail.com

Menu główne

Dokumentacja techniczna

Zaczęty przez ja, Listopad 30, 2013,

Poprzedni wątek - Następny wątek

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

ja

Kłaniam się

Przejdę od razu do meritum.

Pracując w jednostce samorządowej mam problem z dokumentacją podaną w tytule wątku.

Szukałem jakichś jasnych sensownych zasad jak przejmować dokumentację z wydziałów (bądź poprawiać już przyjętą), na jakich spisach zdawczo-odbiorczych, jakie kategorie nadawać (Be10?tak przynajmniej wygląda sprawa inwestycji w nowej instr. kancelaryjnej), jaki układ nadać...-ale są to informacje nie pełne, skomplikowane etc.

Czy ktoś z Państwa mógłby podzielić się wiedzą jak wygląda to u niego w dajmy na to archiwum zakładowym, bądź też podać jakąś konkretną literaturę dotyczącą tejże tematyki?

Pozdrawiam