Kategoria archiwalna - akta podopiecznych Ośrodka Pomocy Społecznej

Zaczęty przez KarolMM, Październik 20, 2011,

Poprzedni wątek - Następny wątek

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

KarolMM

Czy możecie mi proszę podpowiedzieć jaki okres przechowywania powinny mieć Akta podopiecznych OPSu? Chodzi o dokumenty w których znajdują się podania o zasiłki i zapomogi, decyzje przyznające oraz odmowne i odwołania od tych decyzji. Nie są to akta pracownicze więc nie muszą mieć B50 ale nie jestem pewnie czy nadać im wartość B10 czy B5. Firma która archiwizowała akta w tym archiwum 10 lat temu nadała takim dokumentom kategorię B5 ale sądzę że to zbyt krótki okres przechowywania.

I jeszcze pytanie odnośnie zgłaszania dokumentacji do brakowania. Czy jeśli fastykuła ma opis "Akta Podopiecznych OPS" i mam 10 takich fastykuł to pisząc do AP mam napisać to 10 j.a czy może wypisywać wszystkie nazwiska które się znajdują wewnątrz?
Z góry dziękuję.

Jarek

Jarek Orszulak

KarolMM

Jarek Dziękuję serdecznie za odpowiedź. Była 100% pomocna:)

Wypełniam właśnie dokumenty do przesłania do AP w sprawie brakowania dokumentacji no i są tam min: Lp spisu zdawczo odbiorczego. Jeśli takowego spisu nie było zwyczajnie zostawiam puste czy wpisuje spis z natury? w Innym wątku na forum znalazłem odpowiedź żeby zostawić Puste tylko, że w chwili gdy część dokumentacji jest na spisie a część nie bo poprzedni spis był 11 lat temu to dziwnie wygląda zostawienie czasami wypełnionej czasami wolnej rubryki.
2) W OPS nie ma JRWA ani systemu Dziennikowego, jest przysłowiowa wolna amerykanka więc rubrykę o Symbolu z wykazu akt zostawiam również pustą?
3) do AP mam przesłać spis dokumentacji aktowej przeznaczonej do zniszczenia i wniosek o niszczenie czy też protokół oceny dokumentacji.
Ze strony Archiwum Krakowskiego mam wzór spisu i protokołu ale nie bardzo wiem co napisać we wzniosku no i kto powinien widnieć w Protokole jako członek komisji.  Ja? Pani Dyrektor czy może mamy kogoś z AP zaprosić na wizytację?

Ponownie z Góry dziękuję.

Jarek

Trochę po niewczasie odpisuję, ale:
1. Ja bym napisał "spis sporządzono z natury".
2. Zostawiasz pustą.
3. Wniosek, protokół i spis, to określa rozporządzenie.

pozdrawiam
Jarek Orszulak