Aktualności:

UWAGA:  - Upgrade do wersji 2.1.4 - zakończony... proszę o zgłaszanie ewentualnych błędów tutaj: http://www.ifar.pl/index.php/topic,5037.msg32648.html#msg32648

Menu główne

Nadzór archiwalny - instrukcja archiwalna

Zaczęty przez madzia-n, Marzec 15, 2010,

Poprzedni wątek - Następny wątek

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

madzia-n

Moje pytanie dotyczy instrukcji archiwalnej w sprawie organizacji i zakresu działania AZ oraz zasad i trybu postępowania z dokumentacją w Urzędzie Gminy.
Poprzednia instrukcja była napisana na kolanie w 2004. Po jej zmodyfikowaniu i jeszcze przed podpisaniem zarządzenia (wprowadzającego w życie) przez kierownika komórki (w tym przypadku Wójta) jest wymóg, że musi być ona zaakceptowana przez Archiwum Państwowe. W ilu egzemplarzach należy im taki projekt nowej instruckcji przesłać? wystarczy w jednym? A po ewentualnych poprawkach i podpisaniu przez Wójta przesłać już tą ostateczna wersje.

Pewnie odpowiedź nasuwa się jedna - zadzwonić do właściwego archiwum. Tylko, że tam nikt od tygodnia nie odbiera telefonu :( A chciałabym juz to zakończyć i uporządkować.

Jarek

Czy to aż takie ważne? Dla pewności wyślij dwa egzemplarze.
pozdrawiam.
Jarek Orszulak