Autor Wątek: Przyjmowanie akt do archiwum zakładowego - kto ma przygotować akta?  (Przeczytany 4187 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Bożena24

  • słuchacz(ka)
  • Wiadomości: 35
W lipcu mialam kontrolę archiwum. Dostalam zalecenie zeby przyjąć określoną dokumentację kat. A do końca roku. Wiadomo, że dokumentację przygotowuje pracownik z danego stanowiska. I akurat tydzień po tej kontroli  pracownica która się tym miala zająć poszla na zwolenienie chorobowe i do końca roku nie wróci. Co mam zrobić w takiej sytuacji?
« Ostatnia zmiana: Marzec 06, 2010, wysłana przez Jarek »
ożena

Offline Jarek

  • st. kustosz(ka)
  • ******
  • Wiadomości: 1749
  • archiwista zakładowy a nie żaden kustosz
Odp: Niewykonanie zaleceń pokontrolnych
« Odpowiedź #1 dnia: Październik 31, 2008, »
Hmm, problem jest raczej organizacyjny, a nie archiwalny, przy czym jest to tak naprawdę zmartwienie komórki która ma przekazać dokumentację, a nie archiwum. Trzeba poinformować archiwum państwowe, wskazać przyczynę opóźnienia i sensowny termin w którym to może zostać zrealizowane.
Jarek Orszulak

Offline archeo

  • słuchacz(ka)
  • Wiadomości: 31
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Niewykonanie zaleceń pokontrolnych
« Odpowiedź #2 dnia: Styczeń 28, 2009, »
Kolejna kontrola za trzy lata a więc sporo czasu na wykonanie zaleceń pokontrolnych  :D

To że nie przekazują poszczególne komórki do archiwum akt kat. "A" to nie koniec świata i głowy nikomu za to nie utną  ;)
pozdrawiam serdecznie :)