11
Archiwa Zakładowe / Odp: Zaświadczenia o zatrudnieniu
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Kadrowa dnia Maj 07, 2024, »Też mieliśmy podobny dylemat. Teoretycznie druk ERP -7 ma w tytule ZAŚWIADCZENIE O ZATRUDNIENIU I WYNAGRODZENIU, jednak jest on przygotowany np. w celu uzyskania przez kogoś renty. Stąd był dylemat czy nie ma być to hasło - u nas:
173 Emerytury i renty (w tym raport informacyjny przekazany ZUS), kat. B10
Problem właśnie w tej różnicy kategorii archiwalnej.
I jak rozwialiście te wątpliwości ??
U mnie zanim przyszłam do pracy to wszystko umieszczali właśnie w klasie 123. Ale teraz zaczęli robić porządki w papierach, a ja nie mam doświadczenia w takiej dokumentacji i ciężko mi im coś doradzić. Dopiero poznaję dokumentację i na bieżąco rodzą się różne problemy Choć uważam, że to nie powinno być razem zaarchiwizowane
Tak jak napisała Leksandra, obecnie odkąd rozpoczęłam pracę, w klasie 123 znajdują się tylko zaświadczenia wydawane przeze mnie jako komórkę kadrową jak sama nazwa wskazuje o zatrudnieniu i wynagrodzeniu na prośbę pracownika.
Do tej pory odkąd pracuję nie mieliśmy formularzy ZUS RP-7 stąd moje wątpliwości