Dokładnie o EZD PUW. Jeśli chodzi o znaki tam gdzie jest na czerwono widoczna jest informacja, że sprawa jest prowadzona papierowo. Ale tam, gdzie jest na zielono jest też tradycyjna teczka, z dokumentami opatrzonymi pieczęciami i podpisami.
DLA SPRAW PROWADZONYCH W POSTACI ELEKTRONICZNEJ W SYSTEMIE EZD NIE TWORZY SIĘ TECZEK AKTOWYCH!!!
Jeżeli sprawa jest prowadzona w postaci elektronicznej (zielona etykieta PUW) to cały przebieg załatwiania i rozstrzygania sprawy powinien być udokumentowany w postaci elektronicznej w systemie EZD, czyli papierowe dokumenty wpływające w składzie chronologicznym, dokumenty wewnętrzne wytwarzane jako digital born w systemie EZD i podpisywane podpisem elektronicznym, a jeżeli jakimś cudem powstał dokument wewnętrzny papierowy to należy go zeskanować, załączyć skan do systemu EZD, spisać ID z metadanych i oddać dokument do składu chronologicznego pism wewnętrznych. Jeżeli kierujący urzędem określa jako podstawowy sposób prowadzenia i dokumentowania spraw system EZD to sprawy mogą być prowadzone w postaci papierowej tylko dla tych klas z JRWA które zostały wskazane jako wyjątki w załączniku do wewnętrznej procedury.
Natomiast w przypadku wyjątków prowadzonych w postaci papierowej cały przebieg załatwiania i rozstrzygania spraw musi być udokumentowany w postaci papierowej w teczce aktowej. Czyli jeśli wpływa dokument elektroniczny poprzez EPUAP lub e-mail to trzeba go wydrukować i umieścić t teczce aktowej.
Sposób prowadzenia sprawy nie zależy od tego czy wpłynęły dokumenty papierowo czy elektronicznie tylko od tego czy właściwa klasa w JRWA, odpowiednia dla zakresu przedmiotowego sprawy, została wskazana jako wyjątek prowadzony w postaci papierowej czy nie.
Dokładnie o EZD PUW. Jeśli chodzi o znaki tam gdzie jest na czerwono widoczna jest informacja, że sprawa jest prowadzona papierowo. Ale tam, gdzie jest na zielono jest też tradycyjna teczka, z dokumentami opatrzonymi pieczęciami i podpisami.
DLA SPRAW PROWADZONYCH W POSTACI ELEKTRONICZNEJ W SYSTEMIE EZD NIE TWORZY SIĘ TECZEK AKTOWYCH!!!
Jeżeli sprawa jest prowadzona w postaci elektronicznej (zielona etykieta PUW) to cały przebieg załatwiania i rozstrzygania sprawy powinien być udokumentowany w postaci elektronicznej w systemie EZD, czyli papierowe dokumenty wpływające w składzie chronologicznym, dokumenty wewnętrzne wytwarzane jako digital born w systemie EZD i podpisywane podpisem elektronicznym, a jeżeli jakimś cudem powstał dokument wewnętrzny papierowy to należy go zeskanować, załączyć skan do systemu EZD, spisać ID z metadanych i oddać dokument do składu chronologicznego pism wewnętrznych. Jeżeli kierujący urzędem określa jako podstawowy sposób prowadzenia i dokumentowania spraw system EZD to sprawy mogą być prowadzone w postaci papierowej tylko dla tych klas z JRWA które zostały wskazane jako wyjątki w załączniku do wewnętrznej procedury.
Natomiast w przypadku wyjątków prowadzonych w postaci papierowej cały przebieg załatwiania i rozstrzygania spraw musi być udokumentowany w postaci papierowej w teczce aktowej. Czyli jeśli wpływa dokument elektroniczny poprzez EPUAP lub e-mail to trzeba go wydrukować i umieścić t teczce aktowej.
Sposób prowadzenia sprawy nie zależy od tego czy wpłynęły dokumenty papierowo czy elektronicznie tylko od tego czy właściwa klasa w JRWA, odpowiednia dla zakresu przedmiotowego sprawy, została wskazana jako wyjątek prowadzony w postaci papierowej czy nie.
Dziękuję :)