IFAR

Internetowe Forum Archiwalne => Metodyka Archiwalna => Wątek zaczęty przez: GAP1 w Marzec 21, 2014,

Tytuł: Aktotwórca na opisie teczki
Wiadomość wysłana przez: GAP1 w Marzec 21, 2014,
Mam zapytanie odnośnie właściwego zapisu aktotwórcy na teczce w przypadku reorganizacji danej jednostki organizacyjnej podczas prowadzenia sprawy.
Jeśli sprawa była prowadzona w latach 2010-2013, a po drodze zmieniła się struktura organizacyjna urzędu, czyli najpierw sprawę prowadził jeden departament i wydział, a potem inny departament i wydział, to jaki powinien być odpowiedni zapis na teczce?
Tytuł: Odp: Aktotwórca na opisie teczki
Wiadomość wysłana przez: marcia w Marzec 21, 2014,
Moje AP zaleca nam pisanie nazwy ostatniego, "najświeższego" wydziału (piszemy tylko nazwę urzędu i nazwę wydziału).
Tytuł: Odp: Aktotwórca na opisie teczki
Wiadomość wysłana przez: Hanna Staszewska w Marzec 21, 2014,
Koledzy z nadzoru z Archiwum poznańskiego zalecają tak samo.
Tytuł: Odp: Aktotwórca na opisie teczki
Wiadomość wysłana przez: GAP1 w Marzec 22, 2014,
Czy, aby już ostatecznie uściślić, nie można na teczce napisać nazwy komórki organizacyjnej, która przekazuje akta sprawy do archiwum (a może najpóźniej 2 lata po jej zakończeniu, chociaż często u nas następuje to jeszcze później), ale komórki, w ramach której dana sprawa została zakończona.
Tytuł: Odp: Aktotwórca na opisie teczki
Wiadomość wysłana przez: Hanna Staszewska w Marzec 25, 2014,
Właśnie tak.