Ostatnie wiadomości

Strony: [1] 2 3 ... 10
1
Archiwa Zakładowe / Odp: Prowadzenie teczek - zmiana nazwy kom. organiz.- znak sprawy
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Danutka dnia Dzisiaj o 02:00 pm »
Chciałabym odświeżyć wątek.

Jak postępujecie z teczkami z Biura Rady w zw. z rozpoczęciem nowej kadencji?
Czy jest kontynuowana teczka w danym roku kalendarzowym, mimo iż jest nowa kadencja? Czy może zakładana jest nowa teczka dla sesji z nowej kadencji, ale wtedy powtórzyłby się znak w obrębie roku kalendarzowego? Czy mogę prosić o jakieś praktyczne wskazówki jak to zrobić by było ok?
2
Archiwa Zakładowe / zbędne egzemplarze
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Andrzej1990 dnia Wczoraj o 01:54 pm »
W instrukcji archiwalnej jest zapis, że do materiałów archiwalnych wyłącza się zbędne identyczne kopie tych samych przesyłek lub pism. Co w przypadku umów, gdy w teczce w referacie znajdują się dwa egzemplarze, jest to kat. A oraz umowa była przygotowana w 5 egz.  Umowy traktuje się tak samo jak przesyłki/pisma i wyłączamy? (Urząd Gminy)
3
Archiwa Zakładowe / Odp: Zaświadczenia o zatrudnieniu
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Marta88 dnia Wczoraj o 11:37 am »
Mam podobne doświadczenie w pracy z RP7 jak Barsa...
Jest to dokument bardzo pomocny w ZUS przy wyliczeniu emerytury i dlatego B50 jest bdb pomysłem. Spotkałam się z praktyką, że RP7 było w teczkach akt osobowych albo przy listach płac, jako oddzielne pliki, ale w tych samych pudłach i na tym samym spisie z-o.
4
Archiwa Zakładowe / Odp: Zaświadczenia o zatrudnieniu
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Leksandra dnia Maj 08, 2024, »
Jeśli natomiast chodzi o dokumentacje z "lat ubiegłych", która ląduje nieuporządkowana w archiwum i dodatkowo nie wiemy czy mamy dla pracowników komplet kart wynagrodzeń, czy list płac to warto takim RP7 nadać kategorię B50,
w jednej jednostce spotkałam się, że druki Rp7 były podpinane właśnie pod kartoteki płacowe i z nimi przechowywane - uważam, że też niezłe rozwiązanie.
5
Archiwa Zakładowe / Odp: Korespondencja mailowa
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Leksandra dnia Maj 08, 2024, »
Tytuły haseł klasyfikacyjnych określają tematy/rodzaje spraw i wszytkie pisma dot. np sprawozdań, wręcz muszą się znaleźć w takiej teczce, bo obrazują sposób załatwienia.
6
Archiwa Zakładowe / Odp: Korespondencja mailowa
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Barsa dnia Maj 07, 2024, »
Łatwiej Ci będzie je raczej zostawić niż kombinować teraz co z nimi zrobić ;)
7
Archiwa Zakładowe / Odp: Zaświadczenia o zatrudnieniu
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Barsa dnia Maj 07, 2024, »
Dołożę swoje "trzy grosze", bo jako, że nie zawsze pracowałem w urzędzie itp. to mam też czasem niestandardowe podejście.
Ogólnie przy nowych zaświadczeniach to trzeba coś ustalić i powyżej zostały podane możliwości... Jeśli natomiast chodzi o dokumentacje z "lat ubiegłych", która ląduje nieuporządkowana w archiwum i dodatkowo nie wiemy czy mamy dla pracowników komplet kart wynagrodzeń, czy list płac to warto takim RP7 nadać kategorię B50, bo jednak tam są informację przydatne dla byłych pracowników dla ustalenia emerytury. Czy bardziej ogólnym zaświadczeniom też dać te B50, tutaj zależy co jest na takim dokumencie oraz tak jak pisałem w poprzednim zdaniu w zależności od całości dokumentacji.

Ja podchodzę zdroworozsądkowo do archiwizacji, ale akurat przy kadrach lepiej dawać wyższe kat. niż niższe, bo te dokumenty często się po prostu ludziom przydają.
8
Archiwa Zakładowe / Odp: Korespondencja mailowa
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Czarny1986 dnia Maj 07, 2024, »
Witam,
jeżeli dotyczą sprawozdań oraz posiadają pieczątkę wpływu to trzeba zostawić.
pozdrawiam
9
Archiwa Zakładowe / Korespondencja mailowa
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Dominika1985 dnia Maj 07, 2024, »
Dzień dobry, w teczce ze sprawozdaniami są dołączane maile z GUS lub innych urzędów. Czy mam je zostawiać? Czy jest jakieś osobne hasło na korespondencję?
10
Archiwa Zakładowe / Odp: Nowelizacja wykazu akt jednostki własnej
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Szymon dnia Maj 07, 2024, »
zobacz sobie na przykładową klasyfikację i kwalifikację dokumentacji dla klas 0-3 - w niej jest, przy klasach i hasłach, kategoria A/B25, przy czym trzeba wybrać czy jednostka wytwarza materiały archiwalne i wtedy będzie to kat. A
Strony: [1] 2 3 ... 10