IFAR

Internetowe Forum Archiwalne => Archiwa Zakładowe => Wątek zaczęty przez: basia4040 w Sierpień 29, 2007,

Tytuł: Przyjmowanie akt do archiwum - archiwizacja kopert dowodowych osób zmarłych
Wiadomość wysłana przez: basia4040 w Sierpień 29, 2007,
Witam Państwa

Chciałam sie dowiedziec czy koperty osob zmarłych, ktore wyrabialy dowod oosbisty powinny sie znajdowc w archiwum? i w jakej ustawie (art),czy rozporzadzeniu moge to znalesc. Prosze o jak najszybsza pomoc.

Pozdrawiam

Tytuł: Odp: archiwizacja koper dowodowych osób zmarłych
Wiadomość wysłana przez: Sylwester Rękas w Sierpień 31, 2007,
No cóż spójrz na wykaz akt Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dn 10 marca 2003 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie instrukcji kancelaryjnej dla organów gmin i związków międzygminnych Dz. U. nr 69, poz. 636, zał. nr 2. Więcej nie powiem znajdź sama, bo swój wykaz należy jednak poznać..:)
Tytuł: Odp: archiwizacja koper dowodowych osób zmarłych
Wiadomość wysłana przez: basia4040 w Sierpień 31, 2007,
dziekuj bardzo za pomoc, jestem wdzieczna

pozdrawiam