IFAR
Internetowe Forum Archiwalne => Archiwa Zakładowe => Wątek zaczęty przez: łucja w Marzec 18, 2024,
-
Szanowni i Zacni, czy ktoś z Was w praktyce to stosował? W komórce organizacyjnej znajduje się dokumentacja, której okres przechowywania minął i straciła ona wartość dowodową. Czy mogę wciągnąć ją na spis dokumentacji do brakowania i wystąpić o zgodę do AP? Nie chcę przejmować tej dokumentacji do archiwum zakładowego, z uwagi na brak miejsca.
-
Możesz. Robiłem to wielokrotnie.
Po prostu sporządź spis na brakowanie, w miejsce sygnatury archiwalnej wpisując formułkę "spis z natury".
-
Dziękuję Rovan. Czy kierownicy wydziałów przesyłali Ci takie spisy bądź uzupełniali listy do brakowania?
-
Ja zawsze wolałem samemu sporządzić każdy spis.
-
Dzięki. Czyli muszę iść do wydziału i wpisać te pozycje na spis do brakowania?
-
Tak bym radził, chyba że chcesz zaufać informacjom przekazanym przez komórkę, bez osobistego oglądania dokumentacji :)
-
Dzięki ;D