IFAR

Internetowe Forum Archiwalne => Kształtowanie zasobu archiwalnego => Wątek zaczęty przez: deiv89 w Październik 29, 2018,

Tytuł: Klasyfikacja dokumentów dotyczących systemu SSK w kancelarii inf. niejawnych
Wiadomość wysłana przez: deiv89 w Październik 29, 2018,
Witam, ostatnio oprócz prowadzenia archiwum zakładowego jestem administratorem systemu w kancelarii informacji niejawnych lecz mam problem ze sklasyfikowaniem dokumentacji tzn. jakie są minimalne okresy przechowywania i kategorie archiwalne (zgodne z JRWA) dla dokumentacji systemu SSK (Samodzielne Stanowisko Komputerowe) takich typów dokumentów jak:

LISTA UŻYTKOWNIKÓW SYSTEMU SSK
DZIENNIK SYSTEMU SSK
REJESTR KOPII ZAPASOWYCH SYSTEMU SSK
REJESTR KONTROLI I AUDYTU SYSTEMU SSK
REJESTR INCYDENTÓW BEZPIECZEŃSTWA SYSTEMU SSK
KSIĘGA EWIDENCJI WEJŚĆ/WYJŚĆ